Reklamacije

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov:  support@d4web.eu  ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

  1. MENJAVA IN VRAČILO BLAGA 
  • Izpolnite obrazec za reklamacijo >> REKLAMACIJSKI OBRAZEC
  •  Izdelek pošljete v original embalaži na naš naslov (kljub temu, da ste izdelek preizkusili) 
  • NASLOV:  D4 WEB d.o.o., HLADILNIŠKA POT 42, 1000 LJUBLJANA

Ko prejmemo paket, vas bomo na vaš e-mail obvestili o prejemu izdelka na naš naslov.

Ko bomo reklamacijo rešili in poslali nov izdelek oziroma vrnili denar, vas zopet obvestimo na e-mail.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje obrazec z osebnimi podatki ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema paketa na naš naslov. 

Vračilo kupnine bo izvedeno v EURO.

  1. Predno paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.
  1. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
  1. V primeru, da iz naše strani v roku 30 dni ne prejmete e-maila, da smo prejeli vaš paket, nas kontaktirajte, da skupaj preverimo, kje se nahaja paket.
  1. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
  1. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
  1. Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:
  • Kopalke, perilo: Kopalk in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
  • E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrniti (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta artikel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.

Obrazec za vračilo/menjavo blaga izpolnite tukaj >>  REKLAMACIJSKI OBRAZEC.

KO BLAGA NI NA ZALOGI 

Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, podjetje potrošnika o tem obvesti na e-mail in mu po prejemu transakcijskega računa, denar vrne najkasneje v 14 dneh od obvestila.